انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

تدبیر یعنی....؟!!!!!!1

مرجان نازقلیچی در حکمی از سوی حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان نخستین فرماندار زن در شمال کشور در شهرستان ترکمن منصوب شد.

، حمیرا ریگی که ۳۹ سال دارد از اهالی اهل سنت زاهدان است و در خانواده‌ای 10 نفره‌ در چابهار بزرگ شده است.


حمیرا ریگی که اعتقادی به پنهان کردن احساس مادرانه یک مدیر زن ندارد، درباه خود می‌گوید: "من دو تجربه شیرین را همزمان داشتم؛ شروع به‌ کار در بخشداری و بچه‌دار شدن.


در ادامه همراهی استاندار زاهدان با خط‌ مشی دولت یازدهم اوسط هاشمی در انتخابی دیگر "معصومه پرندوار" را به عنوان فرماندار شهرستان هامون معرفی کرد.

پرندوار متولد سال  ۱۳۵۷ است و چهارده سال سابقه خدمت در استانداری‌های سیستان و بلوچستان و خراسان شمالی دارد، وی دانش‌آموخته رشته جغرافیا در مقطع کار‌شناسی ارشد، متاهل و دارای یک فرزند است.

سومین حکم انتصاب فرماندار زن در دولت یازدهم به نام "مرجان نازقلیچی" صادر شد. وی نیز به مانند دیگر فرمانداران زن از سابقه مدیریتی و تجربه حضور در استانداری بهره برده بود از این رو در حکمی از سوی حسن صادقلو استاندار گلستان به عنوان نخستین فرماندار زن در شمال کشور در شهرستان ترکمن منصوب شد.


فرماندار جدید ترکمن متولد ۱۳۵۳ دارای مدرک تحصیلی لیسانس در رشته‌های علوم تربیتی و حقوق قضایی است. وی در سال ۱۳۸۱ به عنوان کار‌شناس امور بانوان فرمانداری شهرستان ترکمن وارد وزارت کشور شد و از سال ۸۳ تا ۸۵ بخشدار مرکزی این شهرستان بوده است.

اما در آخرین مورد هم طی حکمی از سوی استاندار ایلام، "مریم شادیوند" ‌در حکم نخستین زن در استان ایلام سرپرست فرمانداری دره‌شهر شد. وی پیش از این‌ مشاور امور بانوان فرمانداری شهرستان دره در این شهرستان مشغول به کار بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد