انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

سردار نقدی در گلستان :

اظهارات یونسی در مورد نماد شیر و خورشید خلاف قانون اساسی است

naghdiiiii

سردار نقدی در خصوص نظر علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب درباره نماد شیر و خورشید گفت: این کارها خلاف فرمان امام راحل، قانون اساسی، خط و مشی رهبری، قوانین جاری کشور، سیاست‌های دولت، سیاست‌های شورای عالی امنیت ملی است .

  


به گزارش گلستان ما ؛ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به عملکرد دولت در خصوص اقتصاد مقاومتی گفت: اگر در کاهش و کنترل مصرف و واردات موفق عمل کرده باشیم می‌توان گفت که اقتصاد مقاومتی به خوبی انجام شده است اما اگر مصرف، کنترل نشده باشد رسانه‌ها باید این مهم را مطالبه کنند.

نقدی با بیان اینکه آثار محسوسی در کنترل مصرف و موفقیت در عرصه اقتصاد مقاومتی دیده نمی‌شود، خاطرنشان کرد: تنها جریانی که در این راستا به میدان عمل به حد توان خویش ورود کرده بسیج سازندگی است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر سازش مخالفان با دولت سوریه گفت: آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها توطئه‌گر هستند و اداره کننده جریان ناامنی در سوریه بوده‌اند. آنها برای سوریه توطئه جدیدی طراحی کرده‌اند و به دلیل اینکه نتوانستند از راه زور‌آزمایی تروریستی و انفجار به مقصد‌شان برسند، حتما طرح‌های دیگری خواهند داشت.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص نظر علی یونسی دستیار رئیس‌جمهور در امور اقوام و مذاهب درباره نماد شیر و خورشید گفت: این کارها خلاف فرمان امام راحل، قانون اساسی، خط و مشی رهبری، قوانین جاری کشور، سیاست‌های دولت، سیاست‌های شورای عالی امنیت ملی است و اینکه عده‌ای بخواهند اقوام را به اسم دلسوزی به جان یکدیگر بیندازند تفکری نادرست است و دولت باید جلوی این افراد را بگیرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در خصوص عملکرد فرهنگی در کشور بیان داشت: در مسئله فرهنگ، وصیتنامه امام راحل باید فصل‌الخطاب باشد. عملکرد دستگاه‌های فرهنگی کشور نیز باید با وصیتنامه حضرت امام محک زده شود که به نظر می‌رسد عملکرد دستگاه‌ها نمره پایینی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد