انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انحرافی دیگر در نماز جمعه گرگان و بصیرت افسران جنگ نرم

 

سرویس سیاسی : در آستانه توافق جامع هسته‌ای، جمعی از دانشجویان بسیجی گرگانی شب گذشته تجمعی بر لزوم حفظ عزت و منافع ملی در مذاکرات تاکید کرده و از حذف شعار مرگ بر امریکا در نمازجمعه گرگان انتقاد کردند.

به گزارش گلستان ما ، جمعی از دانشجویان بسیجی  دانشگاه های سراسر گلستان شب گذشته در اقدامی خودجوش در دانشگاه فرهنگیان گرگان تجمع کرده و مواضع صریح و قدرتمند تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان را در توافق جامع وین خواستار شدند.

 

 

انتقاد از حذف شعار مرگ بر آمریکا در نماز جمعه گرگان

در این تجمع که با شعارهایی نظیر «مرگ بر امریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر انگلیس»، «مرگ بر ضد ولایت فقیه»، « انرژی هسته ای حق مسلم ماست» و «بسیجی می میرد سازش نمی پذیرد» همراه بود از حذف شعار «مرگ بر آمریکا» از نماز جمعه گرگان انتقاد شد.

در این تجمع بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در راستای جلوگیری از عقد توافق ضعیف جامع هسته ای و لزوم حفظ عزت و اقتدار و منافع ملی صادر شده بود نیز قرائت شد.

در بخشی از این توافقنامه آمده است: هنوز چند ماهی از انعقاد قرارداد ترکمانچای گونه درد آور ژنو نگذشته است که حامیان سیاست وادادگی و انفعال در تب و تاب توافقنامه جامع در دادن دست دوستی به استکبارند و دیر یا زود باید منتظر پرده ای دیگر از نمایش دروغین و فریبکارانه غرب علیه ایران سربلند بود.

مهدی باقریان، مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در این تجمع، پیرو منویات روشن گرایانه ولایت مطلقه فقیه با تأکید بر عدم خوش بینی به نتایج مذاکرات هسته ای از دولت یازدهم و تیم دیپلماسی آن خواستار ولایت مداری توأم با شجاعت شد.

وی با انتقاد از توافق ضعیف و مبهم ژنو بر تبیین شفاف مواضع هسته ای ایران در قبال غرب تأکید کرد و بار دیگر لزوم حفظ استقلال و عزت ملی را به تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان گوشزد کرد.

باقریان با بیان اینکه دستگاه دیپلماسی و گروه مذاکره کننده مادامی که در مسیر ولایت حرکت کنند بسیج دانشجویی را نیز حامی خود می بینند، افزود: در صورت حصول هر گونه توافقی، امتیازات مبادله شده باید متوازن و بر مبنای احترام متقابل باشد.

مسئول شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی گلستان در پایان با بیان این مطلب که حال که دولت تدبیر و امید تن به رابطه دیپلماتیک با آمریکا و هم پیمانانش داده است، بسیج دانشجویی ضمن آرزوی تحقق حق مسلم هسته ای و همچنین حفظ عزت و استقلال کشور به تیم دیپلماسی کشور یادآور شد: مبادا اعضای مذاکره کننده در هیاهوی دیپلماسی لبخند، ماهیت فریبکارانه و خصمانه غرب در قبال ایران را که تجربه بارها آن را ثابت کرده را از یاد ببرند. /

نظرات 1 + ارسال نظر
تخریبچی یکشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 04:49 ب.ظ http://www.aghakhamenei91.blogfa.com

آقایون مسئول، تا کی شاهد کلاهبرداری میلیاردی تو کشور باشیم؟؟؟؟+پوستر
انتشار مطلب تو وبتون با ذکر منبع مانعی نداره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد