انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

اصلاح طلبان همچنان در "سکوت "


اصلاح‌طلبان، ترجیح می دهند با سکوت درباره 9 دی، آن را بی اهمیت جلوه داده و به فراموشی بسپارند و در این میان، حتی واکنش منفی به این حماسه مردمی را باعث زنده شدن آن انگاشته‌اند!

  


حماسه مردمی 9 دی، با وجود تلاش پنهان و آشکار جریان اصلاح طلب که در دولت یازدهم، برخی پست های حساس را نیز به دست گرفته اند، در میان مردم فراموش نشده است.

 در برنامه های مربوط به سالگرد 9 دی، که از روزهای گذشته در قالب نشست ها، میزگردها و سخنرانی های مختلف در کشور برگزار شده بود، هیچ خبری از اصلاح طلبان و جریان حامی فتنه در انتخابات 88 نبود. در میان مطالب امروز روزنامه های اصلاح طلب مطابق پیش بینی، تقریبا هیچ خبری از سالگرد حماسه 9 دی نیست.

نکته قابل تامل اینکه این جریان سیاسی، حتی در سالگرد حماسه 9 دی، به صورت علنی به مخالفت با آن نیز نپرداخته و سیاست سکوت را در پیش گرفته است. به نظر می رسد حامیان فتنه و دسته بزرگی از اصلاح طلبان، ترجیح می دهند با سکوت در مقابل این رویداد بزرگ سال های اخیر، آن را بی اهمیت جلوه داده و به فراموشی بسپارند و در این میان، حتی واکنش منفی به این حماسه مردمی را باعث زنده شدن آن انگاشته اند!

این در حالی است که حجم جنایت های صورت گرفته در جریان 8 ماه فتنه علنی علیه اصل نظام جمهوری اسلامی به اندازه ای گسترده است که به راحتی فراموش شدنی نیست. در واقع، حماسه 9 دی 88، واکنش مردم به جنایت های متعددی بود که برخی تصاویر تکان دهنده مربوط به آن در زیر قابل مشاهده است:



































































نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد