انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

در همایش «تبسم بیداری» مطرح شد؛


جوانان آمریکای لاتین: قلب ما همواره با

سیدعلی خامنه‌ای است
یکی از جوانان آمریکای لاتین گفت: امروز خداوند سیدعلی خامنه‌ای را به ما داده و ما اعلام می‌کنیم او در این راه تنها نیست، بلکه قلب جوانان آمریکای لاتین همیشه با او خواهد بود، زیرا راهش راه خدا و پیامبر(ص) است.

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، سهیل مهدی از کشور بولیوی جوان 28 ساله‌ای که سه سال پیش به دین مقدس اسلام مشرف شده با بیان اینکه امام حسین‌(ع) برای من یک نماد انسان عاشق به خدا است، گفت: کلماتی که به شما خواهم گفت، نه به عنوان یک جوان آمریکایی بلکه به عنوان یک برادر می‌گویم ما همه از یک ریشه به نام خدا هستیم و امام حسین(ع) عاشق خدا بود و از اینکه چنین وجود مقدسی را خداوند به ما داده شکر کنیم که حقیقت عشق و بندگی خدا را  ایشان به ما یاد دادند.

 

وی افزود:‌در سایه وجود اهل‌بیت(ع) ما در سرزمین اسلامی که پرچم اهل‌بیت(ع) را در دست دارد، تنفس می‌کنیم. شاید خیلی‌ها فکر کنند که امام حسین(ع) مرده است، اما ما معتقدیم ایشان زنده است و خدا را شاکریم که یک نفر را فرستاد و ما را از دست استعمار آزاد کرد.

 

این جوان آمریکایی با تأکید بر اینکه امام حسین(ع) و فداکاری ایشان درس بزرگی به ما داد، گفت: امروز در سایه وجود مقدس ایشان و به خاطر فداکاری‌های آن حضرت و یارانش ما مسلمان هستیم و اینجا حضور داریم.

 

وی همچنین با شنیدن نام رهبر معظم انقلاب به ابراز احساسات پرداخت و گفت: قبل از اینکه مسلمان شوم تصمیم گرفتم درباره شخصیت حضرت محمد(ص) تحقیق کنم که دیدم آن حضرت انسانی با تقوا، عاشق عدالت انسان‌دوست و طرفدار اتحاد، عفت و حیا بوده‌اند همان چیزی که امروز در غرب وجود ندارد. پس از آن تمام وجودم قانع شد که باید مسلمان شوم تا تسلیم خدای یکتا شوم.

 

سهیل مهدی ادامه داد: پس از آن دوباره تحقیق کردم و این معرفتی که به پیامبر اسلام(ص) داشتم به اهل‌بیت(ع) منتقل شد همان امانت گرانبهایی که پیامبر(ص) برای ما به جا گذاشته‌اند و پس از آن تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که امروز بعد از پیامبر و اهل‌بیت(ع) مردی از نسل پیامبر به نام سیدعلی خامنه‌ای است که همراه امام خمینی(ره) جهاد کرد تا ملت‌های دنیا را از دست فساد، فحشا و استعمار نجات دهد. جایی که هر روز عفت و حیای زنان و خانواده از بین می‌رود و جوان‌ها در فساد فرو می‌روند.

 

این جوان آمریکای لاتین گفت: امروز خداوند سیدعلی خامنه‌ای را به ما داده و ما اعلام می‌کنیم او در این راه تنها نیست بلکه قلب جوانان آمریکای لاتین همیشه با او خواهد بود، زیرا راهش راه خدا و پیامبر(ص) است و او این همه سختی تحمل کرد تا راه ما راه قرآن و اسلام باشد.

 

سهیل مهدی تاکید کرد: باید یادمان باشد همه برادریم و باید متحد باشیم و در راه رهبر عزیزمان فداکاری و مبارزه کنیم تا ملت‌ها را از یوق استکبار نجات دهیم.

 

رضا جوان تازه مسلمان شده از کشور ونزوئلا در آمریکای لاتین دیگر سخنران این مراسم بود. وی که پس از تشرف به اسلام در سال‌های گذشته این اسم اسلامی را برای خود انتخاب کرده است، درباره عشق و ارادت خاص خود به مقام معظم رهبری گفت: امروز رهبر ما امام خامنه‌ای رهبر صلح و صفا در دنیاست. ایشان آنقدر کاریزما و توانمندی دارد و از حقیقت اسلام دفاع می‌کند. در دنیایی که همه درگیر مسائل مادی هستند تنها کسی که از دین خدا و معنویت دفاع می‌کند امام خامنه‌ای است.

 

رضا با اشاره به نامه اخیر مقام معظم رهبری به جوانان غربی و آمریکایی، گفت: در این نامه می‌بینیم به قدری مطالب قوی است که دین حقیقی اسلام را معرفی می‌کند و از جوانان می‌خواهند بیایید اسلام را از منابع اصلی و حقیقی بشناسید.

وی با بیان اینکه رسانه‌های غربی با تبلیغات سوء خود ذهن جوانان را تسخیر کرده‌اند، گفت: در چنین شرایطی کنار زدن این پرده‌ها کار ساده‌ای نیست و ما باید پیام ایشان را به دنیا برسانیم. زیرا ایشان دنیا را به اتحاد و شناخت اسلام حقیقی دعوت می‌کند.

 

این جوان آمریکایی اظهار داشت: ما احساس، عشق، ارادت و علاقه خاصی به امام خامنه‌ای داریم و این محبت و عشق خالص است.

 

رضا همچنین درباره نام مبارک امام حسین(ع) گفت: این اسم حس عجیبی دارد امام حسین(ع) راه انسانیت و معنویت را به همه ما نشان داد و یک نمونه کامل از انسان کمال یافته است.

وی گفت: فداکاری و ایثارگری ایشان به حدی است که وقتی ملائکةالله عظمت او را دیدند گریه گردند. عشقی که امام حسین(ع) به ما یاد دادند راه فداکاری است و برای همیشه نام ایشان در تاریخ جاودانه خواهد بود.

 

این جوان آمریکایی تاکید کرد: باید ما نیز مثل ایشان زندگی‌مان را در راه خدا بدهیم. امام حسین(ع) تمام دین و راه ماست و تنها کسی بود که از اسلام حقیقی دفاع کرد و راه حقیقت، فداکاری و قربانی شدن در راه خدا را به ما نشان داد.

 

 

تسنیم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد