انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بیانیه حزب الله مشهد در اعتراض به برپایی کنسرت موسیقی

بسم الله القاصم الجبارین


اجازه نخواهیم داد پایتخت معنوی ایران اسلامی را با کنسرت موسیقی، تخریب و لجن مال کنند!!

  

امام خمینی رحمه الله علیه : اگر بخواهید مملکتتان یک مملکت صحیح باشد موسیقی را حذف کنید نترسید که از اینکه به شما بگویند کهنه پرست شده اید. باشد ما کهنه پرستیم همه این کلمات نقشه است برای اینکه شما را از کار جدی عقب بیندازند . این که می گویند اگر چنانچه موسیقی در رادیو نباشد آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند بگذارید از جای دیگر بگیرند. شما عجالتا آلوده مباشید آنها کم کم برمی گردند به اینجا . این عذر نیست که اگر موسیقی نباشد در رادیو آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند حالا اگر از جای دیگر می گیرند آیا ما باید به آنها موسیقی بدهیم!ما باید خیانت کنیم! موسیقی خیانت است به یک مملکت و خیانت است به جوانهای ما این موسیقی را حذفش کنید آن را به طور کلی عوض کنید و یک چیز دیگری بگذارید که آموزنده باشد .کم کم مردم و جوانها را عادت به امور زندگی بدهید از آن عادت خبیثی که داشتند برگردانید. صحیفه نور جلد 8 صفحه 197 تا صفحه 201

در دورانی که تاریکی های جهل بر جهان حکمرانی می کرد و جاهلیت مدرن بر جریده عالم ناسوت سایه افکنده بود نهضت اسلامی به رهبری عارف سیاست مدار و فقیه بت شکن خمینی کبیر(ره) به مثابه یک انقلاب ماهیتاً فرهنگی پیکره تمدن مدرن را لرزاند و نوید پیروزی را به مستضعفان جهان داد و حقاً آمدکه باطل برود و باطل رفتنی است. آری انقلاب ما یک انقلاب ماهیتاً فرهنگی بود و فرهنگ اسلامی بستری است برای تمدن نوین اسلامی که ساخت آن هدف والای این انقلاب الهی است، و رهبران این انقلاب امامین خمینی(ره) وخامنه ای (روحی فداه) خود شخصیت های فرهنگی و دانشمندان دینی بوده اند و نیز همواره تاکید بر این مهم داشته و فرهنگ را به هوای مستنشق تشبیه می نمایند و پیوسته با کلیدواژه های مختلف مانند: "شبیخون فرهنگی و تهاجم فرهنگی ونهایتاً جهاد فرهنگی" برنامه ریزی دشمنان این حرکت قدسی را به مردم و مسئولان هشدار می دادند تا جائی که حضرت امام خامنه ای (روحی فداه) سال 93 را سال" اقتصاد و فرهنگ  با عزم ملی و مدیریت جهادی" نامگذاری و در آستانه آن از وضعیت فرهنگی ابراز نگرانی و دغدغه فرمودند.

اساساً برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به نظام فرهنگی انقلاب اسلامی جای تعجب ندارد بلکه آنچه انسان را به تعجب وا می دارد این است که عده ای که در داخل کشور و جزء بدنه نظام اسلامی هستند تصمیماتی می گیرند و اقداماتی می کنند که در راستای همراهی با جریان تهاجم فرهنگی علیه نظام اسلامی است.

در استان خراسان رضوی چند سالی است که عده ای از مسئولین فرهنگی که از غیرت دینی بی بهره اند وبا بی توجهی به بار عظیمی که بر دوش دارند، و مسئولیت سنگینی که در این زمینه بر عهده شان قرار دارد ، مراسماتی برگزار می کنند که حرام شرعی است. و یادمان نرفته که چگونه برپایی کنسرت های موسیقی دل هزاران نفر از مردم غیور، مومن و انقلابی این استان ولایتمدار و شهید پرور را به درد آورد ودل خانواده های معظم شهدا و ایثارگر را خون نمود که مراتب اعتراض شدید امام جمعه ولایتمدار و مجاهد شهرمشهد را برانگیخت.

عده ای خائن بدون توجه به ابراز نگرانی رهبر فرزانه انقلاب ، مراجع عظام تقلید وعلما و بدون توجه  به مشکلات معیشتی مردم ، می خواهند با ترویج اباحه گری وقباحت زدائی از گناهان ،گناه را در جامعه نهادینه کنند و فرهنگ اسلامی را به ورطه نابودی بکشانند؛ و مگر جز این است که برگزاری کنسرت موسیقی حرام توسط افراد معلوم الحالی که حرمت حریم ملک پاسبان پاره تن رسول خدا حضرت ثامن الحجج علیه السلام را نگه نمی دارند مصداق تهاجم فرهنگی است؟ مگر سپردن عنان فرهنگ به افراد غیر متعهد و میدان دادن به اینان و خود را به خواب زدن جز خیانت در امانتی است که بر دوش مسئولین فرهنگی قرار داده شده؟ آیا

مسئولین بدانند که ما جوانان انقلابی مشهد ضمن تعامل فعال با حزب الله دیگر شهرهای استان اجازه نخواهیم داد که در استان ولایت مدار خراسان رضوی چنین فجایع فرهنگی رخ دهد. امت حزب الله اجازه نخواهند داد که سابقه درخشان ایمان انقلابی این امت به دست عده ای جنایت کار فرهنگی، خدشه دار شود و بدین وسیله به مسئولین امر هشدار می دهیم که در صورت ادامه چنین روندی ساکت نخواهیم نشست و خود براساس وظیفه انقلابیمان بر اساس بند میم وصیت نامه امام خمینی (ره) عمل خواهیم نمود.

والسلام علی من اتبع الهدی

حزب الله مشهد 7/11/1393

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد