انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله مطرح کرد؛


فشار همه جانبه برای تسلیم کشور در مقابل غرب
 
آقا می‌فرمایند واردات کمر اقتصاد کشور را می‌شکند. ولی از آن طرف وزیر اقتصاد ما فرمان می‌دهد که تعرفه های دویست قلم از کالاهای واردتی کاهش یافته تا واردات بیشتر شود! شرایط را به گونه ای طراحی کرده اند تا خستگی بر تن مردم مسلط شود و مردم از ادامه مبارزه نا امید شوند و بعد با جسارت اعلام کنند راهی که در ۳۶ ساله گذشته رفته اید و اقتصاد در خدمت آرمان‌ها بوده، اشتباه است.

 


به گزارش پایگاه خبری انصارحزب‌الله، جواد کریمی قدوسی عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه هفتگی انصارحزب‌الله با موضوع "بررسی مسائل سیاسی روز " به سخنرانی پرداختند که مشروح آن تقدیم می‌شود:

حضرت علی (ع) درخطبه ششم نهج البلاغه می‌فرمایند:به خدا سوگند از آگاهی لازم برخوردارم وهرگز غافلگیر نمی شوم که دشمنان ناگهان مرا محاصره کنندوبا نیرنگ دستگیرم نمایند. من همواره با یاری انسانهای حق طلب بر سر آن می‌کوبم که از حق رویگردان است وبا یاری فرمانبر مطیع، نافرمان اهل تردید را در هم می‌کوبم تا آن روز که دوران تردید به سر آید.

پس سوگند به خدا من همواره از حق خویش محروم ماندم واز هنگام ممات پیامبر (ص)تا امروز حق مرا از من باز داشتندو به دیگری اختصاص دادند.

غلبه برخدعه گران با یاری انسانهای حق طلب در صدر اسلام

شرایطی که در این خطبه تجلی داردحاکی از مظلومیت شدید مولا در آن زمانه می‌کند.گویا حضرت در محاصره جریان نفاق در درون امت اسلام وحکومت آن زمان قرار گرفته است.گویا همه قدرتهایی که خارج از محورولایت وحق بودند تلاش می‌کردند حضرت را زمین‌گیر کنند و او را تنها و بی یار و یاورش گذارند و ایشان را منزوی کنند.حضرت در چنین شرایطی به خداوند سوگند می‌خورد که من تمام طرح وبرنامه شما را می‌شناسم واز آنچه در سر دارید آگاهم ؛پس غافلگیر نمی شوم.

قطب نمای صحیح حرکت ؛ لازمه شناخت وضعیت پیچیده زمان

در این فرموده حضرت رمزی نهفته است وآن همانی است که مقام معظم رهبری در کوران حوادث فتنه۸۸ این گونه فرمودند که: قطب نمای صحیح حرکت این زمان شناخت وضعیت پیچیده همین زمان می‌باشد. اگر کسی قطب نما نداشته باشد و نقشه خوانی هم بلد نباشد ، چشم که باز کند در محاصره دشمن قرار گرفته وغافلگیر شده است.
پس امروز از کسی می‌توان به عنوان یک رزمنده آگاه نام برد که نقشه خوانی بلد باشد و بداند چگونه با قطب نما کار کند.مراد آقا از قطب نما و نقشه، شناخت شرایط پیچیده این زمان است. اگر کسی شرایط پیچیده زمان را درک کرد معلوم است که رزمنده موفقی خواهد بودوسر از اردوگاه دشمن در نمی آورد.

سران فتنه همواره مورد حمایت غرب

امروز اگر کسی نتواند شرایط سخت و پیچیده زمانه را به خوبی درک نماید ، چشم که باز کند متوجه خواهد شد که در اردوگاه دشمن است و دشمن برای او کف می‌زند. همین چند روز پیش سخنگوی وزارت خارجه امریکا دوباره از سران فتنه حمایت کرد وخواستار رفع حصر آنان شد.اینهایی که آبروی نظام را بردندو حالا توقع دارند نظام زیر پای آنان فرش قرمز پهن کند!

در طول مدتی که از فتنه ۸۸ می‌گذرد چقدر دشمنان شاخص این انقلاب و نظام از سران فتنه وخود فتنه حمایت کرده اند!

سران فتنه به خاطر ظلمتِ‌دل نتوانسته ویا نخواستند که شرایط پیچیده زمان را درک کنند وحتی یک بارهم به زبان نیاوردند که این یک دعوای داخلی بوده وبین خود ما باید حل وفصل شود،لذا در محاصره دشمن هستند واو نیز اینها را خودی می‌داندوامروز ما وشما برای آنان غیر خودی هستیم.متاسفانه شاهدیم که در این زمان برخی با نیروهای غیرتی وپیش‌کسوت این انقلاب با ادبیات وجملاتی صحبت می‌کنند که حتی از آن ظریفتر را برای امریکا به کار نمی برند ولی برای این ملت انقلابی زشت ترین کلمات را به کار می‌برند(!)

حاشیه های راهپیمایی ۲۲بهمن امسال مشهد

بعد از ۳۶سال پس از پیروزی انقلاب کار به آنجا می‌رسد که ما در روز ۲۲ بهمن در مشهد مقدس نیروهای حزب اللهی به صورت خود جوش در خانه ومسجد محل اظهار نظرخود را بر روی یک تکه مقوا وکاغذ با ماژیک نسبت به مذاکرات هسته ای ومسائل روز زمان اعلام می‌کنند. از روز قبل ازآن نهاد ریاست جمهوری با استانداری تماس می‌گیرد که گویا به ما خبری رسیده است که مردم مشهد در روز راهپیمایی می‌خواهند شعارهایی را بیاورند که این شعارها تضعیف دولت و تیم مذاکره کننده است. و آن روز هم بسیاری از مردم در راهپیمایی این کار را کرده بودند. ولی شش نفر را دستگیر کردند؛ آن هم روز ۲۲ بهمن که صد در صد متعلق به مردم است و دولتها هیچ نقشی ندارند و تبلور حاکمیت خداوند بر مردم است!

اصرار مسئولین دولتی بر برگزاری کنسرت درمشهد

وچند روز بعد بر خلاف فتوای مقام معظم رهبری که نشر وترویج موسیقی را جایز نمی دانند،دانشگاه فردوسی مشهد یک کنسرت موسیقی راه می‌اندازد وامام جمعه محترم مشهد به آنان متذکر می‌شودولی توجهی نمیشود واز وزارت کشور با استانداری تماس گرفته می‌شود که باید این کنسرت برگزار شود! این چنین به یک خلاف شرع در پایتخت معنوی کشورامر می‌شود!

کنسرت مزبور را علی‌رغم حکم دادستانی مبنی بر عدم برگزاری آن برگزار کرده وحکم را زیر پا می‌گذارند. آیا بعد از ۳۶سال کارما به اینجا برسد؟! آن هم در موقعیتی که ملت در اوج اقتدار وعزت قرار دارد.

انتشار کتاب در کشور آذربایجان برعلیه مقامات جمهوری اسلامی توسط یکی از مدیران ارشاد

یکی ازمدیران وزارت ارشاد با حمایت وزارتخانه متبوعش به کشور جمهوری آذربایجان می‌رودتاکتابی را به زبان فارسی بر علیه مقامات جمهوری اسلامی به چاپ برساندو از آنجا این کتاب را به ایران می‌آورد تا در کشور منتشر کندوبعد هم طی مراسمی به این مدیر لوح تقدیر اعطا می‌شود! جالب اینجاست که یکی دیگر از مدیران ارشاد به او نقدی وارد می‌کند ،آقای جنتی حکم عزل مدیر منتقد را صادر می‌کند!

تلاش همزمان دربن بست کشاندن اقتصاد کشور

همین امروز تحصن معلمان را روبروی مجلس شورای اسلامی در اعتراض به وضعیت معیشتی شاهد بودیم.وزیر آموش وپرورش یکی از ضعیف‌ترین وزرای دولت است.ما خیلی وقت است که طرح استیضاح او را در مجلس مطرح کرده‌ایم ولی هیات رئیسه مانع می‌شوند.این تحصن برنامه ریزی خودشان برای اعتصاب و ایجاد تنش و رخنه اجتماعی است ، اینها عملا به مشکلات معیشتی معلمان رسیدگی نمی کنند. از طرف دیگر ستاد این وزارتخانه به دست تندروترین مشارکتی‌ها امثال آقای اکرمی (وزیر اسبق آموزش و پرورش) است که در جایی اخیرا گفته است که باید بگذارندمذاکرات به نتیجه برسد تا مشکلات معیشتی مردم حل شود.

وزیر صنعت ومعدن که خود۳۶سال در کسوت وزیر یا معاون وزیر پیر وکار کشته این صنعت است وبه داشته‌های ما در قبل از انقلاب و امروز کاملا وقوف دارد و به این‌که آن چه که امروز داریم غیر از برکت مجاهدت این مردم نبوده است؛از تریبون رسمی صدا وسیمای کشور اعلام می‌کند که چه کسی گفته که تحریم اثر نداشته است وآنچه تورم ورکود وبیکاری در کشور است ،حاصل تحریمهاست.

فشار همه جانبه برای تسلیم کشور در مقابل غرب

معاون اقوام رئیس جمهوری دائم به دنبال این می‌گردد تا یک فرقه را پیدا کند و با آنها دیدارکند. اخیرا در سفر به کرمانشاه با فرقه اهل حق جلسه چند ساعته ای برای حقوق شهروندی آنان می‌گذارد و گویا برخی این گونه به دنبال تحریک اقوام، برای ایجاد رخنه اجتماعی و فشار به محور اداره کشورند تا تسلیم امریکا شوند.

اینجاست که ولی امر مسلمین در خطبه های نماز جمعه همچون جدش امیر المومنین اعلام می‌کند که می‌دانم نقشه شما را وغافلگیر نمی شوم وبا کمک این مردم جلوی این فتنه می‌ایستم تا جایی که لازم باشد جانم را در کف دست گرفته و تقدیم خواهم کردولی کوتاه نخواهم آمد.

لزوم هوشیاری وحضور در صحنه

اصل در جمهوری اسلامی حمایت از دولتهاست. ممکن است چند حزب و جریان بر سر پست و ریاست بحث کنند ولی آن جبهه اصلی که جبهه حزب الله ومردم است دعوای حزبی ندارند و رفتارهایشان مبتنی بر اصول و آرمانهای جهاد فی سبیل الله است و درتمام صحنه ها حاضر بوده‌اند..

حزب الله و بسیج باید همیشه در وسط میدان حاضر باشند تا فضیلتهای انقلاب اسلامی حفظ بشود. راهبرد بعضی این است که این انسانهای حق طلب را از گرد امام متفرق کنند. در دوران امیر المومنین که اوج آن نبرد صفین بود ، موفق هم شدند.

رجوع به تاریخ صد ساله اول اسلام

مقام معظم رهبری می‌فرمایند بروید تاریخ صد ساله اول اسلام را بیاورید وبرای مردم باز گو کنیدچون خدعه ونیرنگ های آن زمان شبیه خدعه ونیرنگ های این زمان است. اگر این کار را کردید تا ۱۰۰سال آینده مشکلی نخواهید داشت.امروز خدعه ونیرنگ کار می‌کند.

حمایت از رهبری در عمل ونه در لفظ

ولذا همه جریاناتی که در محور حق نیستند،خدعه ونیرنگ می‌کنند ولی با ادبیات انقلابی ؛مخصوصا در این دوره که به آنان سفارش شده تا اگر می‌خواهند به طور مثال پنج جمله حرفی بزنند درجمله‌های اول وآخراز کلمه مقام معظم رهبری استفاده کند! یعنی از رهبری در لفظ حمایت می‌کنند، ولی در عمل آن کار دیگر می‌کنند. اخیرا کلیپی از آقای هاشمی رفسنجانی در فضای مجازی پخش شده است که جوانی در این کلیپ از او می‌پرسد آیا رهبر ی را دوست دارید؟ و او در جواب می‌گوید بله بله من خیلی دوستش دارم.

این طور فیلم و تئاتر بازی کردن برای مردمی که ۳۶ سال وسط میدان بوده وکار آزموده اند و اگر کسی لب از لب بردارد تشخیص می‌دهند که چند مرده حلاج است، درست نیست باید در عمل دید که آیا اصلاح می‌کند یا خیر. اونباید در دفاع از یک فساد و رانت عظیم در درون خانواده که به محوریت فرزندش مهدی انجام شده این گونه فشار بیاورد. امثال اینها خدعه ونیرنگ‌بازی است. این جریانها هستند که رهبری را محاصره کرده اند همانگونه که در زمان علی (ع) اینها بودند که ایشان را محاصره کردند وجنگ جمل به‌راه اندختند. همان سابقه داران در اسلام ورزمندگان در نبردها بودند ولی از بس این جنایت را در تاریخ عظیم دیده ایم از آن چهره هایی که در مقابل اولیا خداوند ایستادند ، گاهی در ذهن‌مان این طور تداعی می‌شود که آن‌ها نه اهل نماز و نه اهل دیانت و نه جهاد بودند و نه پیامبری دیده بودند در صورتی که امثال این سابقه دارها در تاریخ صف تا صف مقابل حق ایستادند؛لذا درک این مسئله در زمان حاضر خیلی مهم است.

تضعیف خط مقاومت هدف دشمن از مذاکره

حضرت علی فرمود این مذاکره ای که آنها دم ازآن می‌زنند برای رفع مشکلات امت اسلام نیست، برای این نیست که آنها خیرخواه امت عرب شده باشند. اینها می‌خواهند اساس مقاومت و جبهه حق را از پای در بیاورند.هدف در پیشنهاد عمروعاص از پای در آوردن محور حق و امیر مومنان است.

امروز هم هدف از مذاکرات ده، بیست عدد سانتریفیوژ کم و زیاد نیست و هدف گرفتن اصل مقاومت وخسته کردن این ملت است.

بی توجهی وکارشکنی در اقتصاد

متاسفانه در داخل کشوربا زمین گذاشتن کارهای مردم با اینها همراهی می‌کنند و هیچ تحرکی به بدنه اقتصاد کشور نمی بخشند ، سعی در تقویت صندوق ارزی که ندارندفشار می‌آورند تا این صندوق خالی شود.آقا می‌فرمایند واردات کمر اقتصاد کشور را می‌شکند. ولی از آن طرف وزیر اقتصاد ما فرمان می‌دهد که تعرفه های دویست قلم از کالاهای واردتی کاهش یافته تا واردات بیشتر شود! شرایط را به گونه ای طراحی کرده اند تا خستگی بر تن مردم مسلط شود و مردم از ادامه مبارزه نا امید شوند و بعد با جسارت اعلام کنند راهی که در ۳۶ ساله گذشته رفته اید و اقتصاد در خدمت آرمان‌ها بوده، اشتباه است. پس بیایید آرمان‌ها را به کنار نهید و سیاست خارجی را از انقباض خارج و دروازه‌های کشور را روی امریکا وانگلیس باز کنید.بعدببینید زندگی تان تغییر خواهد کرد یاخیر!

عبور از خطوط قرمز در مذاکرات

مثل اینکه آقایان توجه ندارند که با خصم در حال مذاکره هستند.مابا اصل مذاکره با شرط رعایت خطوط قرمز نظام موافق هستیم. اینکه چرا مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان مخالفت خودشان را با توافق دو مرحله‌ای اعلام می‌کنند،حکایت از آن دارد که حتما این آقایان در جایی از خطوط قرمز عبور کرده‌اند و حتما بارها به اینها تذکر داده شده ولی گوش نکردند که آمدند درجمع مردم به ما وشما گفتند .

انقلاب در انتهای مسیر پیچ تاریخی

اینها نافرمانی کرده اند ولی مردم باید ولی امرشان را حمایت کنندودست به دست هم داده وآنها را سر جای خود بنشانند.این رسالت حزب اللهی ها در منطقه است.همانی که شهید بهشتی فرمود که مقلدان خمینی سرنوشتی جز شهادت ندارند.آقا اخیرا بشارتی دادند که در قسمت انتهای پیچ تاریخی قرار گرفته ایم. در این قسنت خیلی ها از قطار انقلاب جدا شده ومی شوند وحوادث وتحولات را نمی بینند.در صورتی که اراده الهی براین استوار شده که این عصر ،عصر پیروزی اسلام شود.

امروز به مدد خداوند دروازه های کشورها به روی تمدن انقلاب اسلامی باز شده است ودر مقطعی قرار گرفته ایم که رهبری این پیام را خطاب به جوانان اروپا وامریکای شمالی اعلام می‌کنند.

ما این کلام آقای هاشمی را که گفته تا زنده هستم هر کاری از دستم بر آید انجام می‌دهم را به معنای دفاع از رهبری نمی دانیم ؛چرا که در عمل چیز دیگری می‌بینیم.
به حول وقوه الهی این انقلاب از زمان امام تا کنون قوی تر شده است. امام یک شخصیت کم نظیر بود که نفوذ کلام داشت ، امروز هم نفوذ کلام مقام معظم رهبری همان نفوذ کلام امام است.

زمان امام مردم هنر جنگیدن با صدام را خوب یاد گرفتند،هنر درگیری با منافقین از جمله عبدالله‌بن‌ابی‌ها را یادگرفتندوهمان مردم در دوران مقام معظم رهبری هنر مبارزه با فتنه از جنس طلحه وزبیرها را یاد گرفتند و نهم دی را خلق کرده ومقام معظم رهبری هم مهر تایید برآن زدند.

پیام مردم به شورای نگهبان

این روزها هر جایی که میرویم ملت به ما می‌گویند این پیام را به شورای نگهبان قانون اساسی برسانید در حالی که انتخابات مجلس شورای اسلامی وخبرگان را در اسفند سال آینده داریم با همان دقت ،اقتدار،بصیرت وشفافیت و ایمانی که به اصل انقلاب دارید و مردم شما را پشت و پناه اسلام ناب و ولایت می‌دانند ، همان گونه که صلاحیت آقای رفسنجانی را در انتخابات ریاست جمهوری رد کردید ، در این انتخابات خبرگان هم همین دقت را داشته باشید.چرا که باید کسانی به این مجلس راه یابند که ازمغز سر تا نوک پا با تمام معارف دین درپی اثبات حقانیت ولایت فقیه ومصداق آن بوده‌اند و التزام به ولایت فقیه را همه جا اثبات کرده اند. آن کسانی که فرمان شورش را در فتنه ۸۸ صادر کردند صلاحیت حضور در این مجلس را ندارند.

از آنجا که تقویت اسلام به عهده مردم است، آنها تقویت اسلام ورهبری را باعث خیانت سیاسی ومعنوی خودشان می‌دانند.

مردم از شورای نگهبان حمایت می‌کنند. مظهر اسلامیت ما در این کشور ولایت وشورای نگهبان است. به مدد شورای نگهبان قسم یاد می‌کنم که در طول ۳۶سال گذشته حتی یک یا دو قانون بر خلاف شرع به تصویب نرسیده است.ما در مجلس این لطف الهی را می‌بینیم وبواسطه همین است که خداوند برکتی به کشور می‌دهد که اگر دشمن ۱۰۰۰برابر هم محاصره کند ، یارای از پای درآوردن این ملت را نخواهد داشت.

نظرات 1 + ارسال نظر
سلام چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام اقای قدوسی نگفتند بروجردی دزده؟
خدا قدوسی زو حفظ کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد