انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

بازتاب سخنان رهبرانقلاب در رسانه‌های فارسی‌زبان غرب؛

پیام صریح رهبر عالی ایران؛

انعطاف در مذاکرات،

نه به هر قیمتی


از زمان انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری و آغاز مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، مقام‌های آمریکایی دیگر از "گزینه نظامی" برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای سخن نمی‌گفتند.

 

 


 

به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، رسانه های فارسی زبان غرب، بیانات امروز رهبر معظم انقلاب در دیدار با جمعی از فرماندهان و کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران را به طور ویژه ای انعکاس دادند.

 

 

بخش فارسی وب سایت "بی بی سی" انگلیس (BBCPersian) با انعکاس این بیانات نوشت: «آیت الله علی خامنه‌ای، رهبر ایران می‌گوید که آمریکا می‌کوشد که ایران را مایه تهدید معرفی کند در حالی که دخالت‌های خودش مایه ناامنی است.

 

آقای خامنه ای با انتقاد از اشاره مکرر مقامات آمریکایی به احتمال برخورد نظامی با ایران در صورت شکست مذاکرات هسته ای با گروه ۱+۵، هشدار داد که "جمهوری اسلامی در دفاع از خود کاملا مقتدرانه عمل می‌کند".»

 

بی بی سی با عنوان کردن دستورالعمل رهبر انقلاب به نیروهای مسلح مبنی بر "افزایش آمادگی های نظامی و سازماندهی های رزمی" نوشت: «رهبر ایران گفت که مردم ایران در مقابل "تجاوز" یکپارچه می ایستد و خود را آماده نگاه می دارد.»

 

بی بی سی در ادامه نوشته است: «آیت الله خامنه‌ای در سخنرانی خود آمریکا را "مایه تهدید" خواند که "بدون هیچ مهاری دخالت‌های ناامن کننده از او سر می‌زند".

 

او همچنین تاکید کرد که ایران در هیچ کشوری دخالت ندارد اما گفت اگر "مورد تهاجم" قرار بگیرد از خود "دفاع جانانه‌ای" خواهد کرد.»

 


در همین حال، بخش خبری شبکه بی بی سی نیز در گزارشی از دیدار فرماندهان و کارکنان ارتش با رهبر انقلاب گفت: «سخنان امروز رهبر ایران، دستورالعمل تازه ای برای اطمینان‌بخشی به نظامیان برای حفظ اسرار نظامی کشور بود.»

 

بی بی سی در ادامه تاکید می کند که «سخنان رهبر جمهوری اسلامی این پیام را رساند که، ایران تصمیم خود را برای انعطاف در مذاکرات گرفته است؛ اما نه به هر قیمتی!»

 

 

"رادیو فردا" (Radiofarda) ارگان سازمان سیا نیز با بازتاب مهمترین عناوین بیانات رهبر انقلاب می نویسد: «گفته‌های آقای خامنه‌ای پس از آن بیان می‌شود که "مارتین دمپسی" رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا، به تهران هشدار داده که علی‌رغم تصمیم مسکو برای انتقال سامانه موشکی اس–۳۰۰ به ایران، گزینه نظامی برای بازداشتن تهران از "دستیابی به سلاح هسته‌ای" همچنان به قوت خود باقی است.»

 

 

رادیو فردا در ادامه می افزاید: «تصمیم مسکو برای واگذاری سامانه پدافند هوایی اس–۳۰۰ با واکنش منفی ایالات متحده مواجه شده‌است به طوری که وزیر امور خارجه این کشور در تماس تلفنی با همتای روسی خود نگرانی‌های واشینگتن در این باره را با وی در میان گذاشته‌است.

در همین حال اتحادیه اروپا نیز به انتقاد از این تصمیم مسکو پرداخت و هشدار داد که واگذاری سامانه موشکی اس–۳۰۰ به ایران می‌تواند به بی‌ثباتی در منطقه بینجامد.»

 

 

ارگان سازمان سیا بعد از انعکاس بخش دیگری از سخنان مقام معظم رهبری اضافه کرده است: «یک روز پیش از سخنان آقای خامنه‌ای، "حسین سلامی" جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، گفت که جواب بازدید از مراکز نظامی ایران را "با سرب داغ" خواهیم داد.

 

این تأکید آقای سلامی پس از آن بیان شد که اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا، پیش از این گفته بود که هرگونه توافقی با ایران شامل نظارت بر تاسیسات ایران خواهد بود.»

 

 

همچنین وب سایت "صدای آمریکا" (VOA) با اشاره به چند عنوان مهم از سخنرانی رهبر انقلاب می نویسد: «اشاره سخنان رهبر ایران به سخنان اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا است که در یک نشست خبری گفت که نقش وزارت دفاع آمریکا در ارتباط با مساله اتمی ایران اطمینان از حفظ گزینه‌های دیگر روی میز مذاکرات است،که به گفته او بسیار جدی است.

 

 

در این میان "دویچه وله" (DW) با عنوان کردن اینکه "رهبر جمهوری اسلامی، خواستار افزایش توان دفاعی و تسلیحاتی و آمادگی روحی نیروهای مسلح شد" اشاره ای به اظهارت مقامات آمریکایی در خصوص "گزینه نظامی علیه ایران" داشته و می نویسد: «از زمان انتخاب حسن روحانی به ریاست جمهوری و آغاز مذاکرات هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، مقام‌های آمریکایی دیگر از "گزینه نظامی" برای بازداشتن ایران از دستیابی به سلاح هسته‌ای سخن نمی‌گفتند. اشاره مجدد رئیس ستاد مشترک ارتش آمریکا به این موضوع پس از آن مطرح شد که ولادیمیر پوتین ممنوعیت تحویل سامانه دفاع ضدموشکی اس‌۳۰۰ به ایران را لغو کرد.»

 

طبق گزارش دویچه وله، «ژنرال دمپسی در واکنش به این تصمیم روسیه، به رهبران ایران هشدار داد که دریافت سامانه ضدموشکی اس‌۳۰۰ از روسیه خللی در استفاده احتمالی واشنگتن از گزینه نظامی علیه ایران وارد نمی‌کند.»

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سیدمحمدرضاموسوی دزفولی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:49 ق.ظ http://09156520932

باسمه تعالی – باعرض سلام وادب .مطمئنا تمام ملت باقامتی بلند وگامهایی استوار دربرابر هرگونه تجاوز خواهد ایستاد .دشمنان یادشان نرفته که آن مقطعی که انقلاب نوپای اسلامی ما پیروزشده بود ملت شریف ایران با تمام توطئه های داخلی دست وپنجه نرم کرد و هنگامی که تمام دنیا دربرابرما صف آرایی کرد ماباایمان – توکل بخدا وتوسل به ائمه اطهار(ص) وبااطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه پیروز میدان شدیم .اکنون نیز بااراده بیشتر وتوکل وتوسل بهتر واستفاده از رهنمودها وفرامین مقام عظمای ولایت (دام ظله العالی) کاری میکنیم کارستان . دفاعی میکنیم که حکومتهای طاغوت وظالم درخاک خودمجبوربه خودکشی شوند. ومن الله التوفیق

سیدمحمدرضاموسوی دزفولی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:50 ق.ظ http://09156520932

باسمه تعالی -باعرض سلام ومتن روبرو درراستای تایید فرمایشات آقای شریعتمداری مدیرمسؤل محترم کیهان نوشته شده باموضوعیت فکت شیب می باشد .باسمه تعالی -باعرض سلام وتبریک حلول ماه رجب ومیلاد دواخترتابناک امامت وولایت . اینجانب برخودفرض میدانم تا از مقاله نوشته شده بالا بوسیله برادرارجمند شریعتمداری تشکرنمایم . امابعد
: اگرماکمی به خودزحمت داده وشخصیت تک تک کابینه دولت محترم یازدهم بویژه شحص محترم ریاست جمهور را بررسی نماییم متوجه می شویم که از این عزیزان جزتزلزل وعقب نشینی چیز دیگری نمی توان انتظارداشت .بنده معتقدم که اگر علائمی چون شامات – کشتارها – خروج وقیام خوارج وحرامزادگان – به پایان رسیدن حکومت آل سعود -سیدیمانی وسیدخراسانی مربوط به همین زمانست پس بایدمهدشیعه نیز هم ازداخل وهم ازخارج مرزها موردتاخت وتاز قرار بگیرد .ازاینکه متأسفانه بدست مادولتی متزلزل روی کارآمده بایدازخودسرمشارباشیم .فعلا بنده احساس میکنم که دولت محترم کمر همت بسته تا عقده چندساله را به یکجا و یکدفعه باز نماید . ومن الله التوفیق

سیدمحمدرضاموسوی دزفولی چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 08:51 ق.ظ http://09156520932

باسمه تعالی -باعرض سلام وادب – مطالبی که درادامه می نویسم درددل یا دل نوشته ایست برمبنای احساس مسؤلیت وهمچنین احساس خطر و انگیزه هیچگونه توهین به هیچ شخص یا شخصیت حقیقی و حقوقی ندارم . اگر سالهای 64 الی 68 را بررسی نماییم به چندمطلب مهم که با وقایع مهمتری هماهنگ شد بطورنمونه عدم استقبال مردمی جهت دفاع از اسلام ووطن – گرفتن غرور دراثر پیروزیهایی که خداوند به ما عنایت فرموده بود – اتکا به خودمان تا توکل به خدا وتوسل به ائمه اطهار(ص) – خسته شدن برخی از اقشار جامعه از ادامه دفاع مقدس – وحشیگریهای بیشتر صدام درسایه سکوت وحتی پشتیبانی بین المللی – به صحنه آمدن علنی آمریکا وبرخی از کشورهای غربی وعربی – تزلزل اراده در برخی از مسؤلین -و… و بالاخره امام بزرگوار ما را مجبور کردن به قبول قطعنامه و نتیجه آن حضرت امامی که با قاطعیت کامل که ناشی از زهد – تقوی – توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار(ص) بود را جام زهرنوشاندن . در این قضیه چه فرد ویا افرادی مقصربودند ؟ آیاانقلاب ما انقلاب پابرهنگان ویا کوخ نشینان برعلیه فرعون ودیکتاتور زمان ویا بهتر عرض نمایم برکاخ نشینها نبود؟ چه علل و عواملی باعث شد که دراوج ازخودگذشتگی – ایثار – جاننثاری – اطاعت محض از ولایت مطلقه فقیه و پشتیبانی خالصانه ملت شریف ایران حضرت امام (ره) جام زهر را بنوشند ؟ اصولا جام زهر چه بود ؟ ولی در این مقطع حساس زمانی باز تاریخ جام زهر درحال تکراراست . مقام عظمای ولایت که با قاطعیت کامل از انرژی هستی و حرکت رو به جلوی آن استقبال می کردند و همچنین پشتیبانی قاطع داشتند چه علل و عواملی باعث کوتاه آمدن معظم له شد ؟ اصولا چرا ریاست محترم جمهور پرونده را از شورای عالی دفاع به وزارت خارجه انتقال دادند ؟ درحالیکه ما قاطعانه حرکت پیشرفت و تکامل علم غنی سازی را بجلو می بردیم و دشمن مرحله به مرحله مستعصلتراز گذشته می شد بیان بر برد چه مفهومی جز ترس دولتمردان ما از ادامه تحریم ها ویا حتی ترسیدن از حمله غربیها داشت ؟ چراباید ما از آنهمه پیشرفت عقب نشینی نماییم ؟ کوتاه آمدن دربرابر چندکشور زورگو وظالم بیانگر چیست . و دهها سؤال دیگر . بهرحال ملت ما – نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی – نمایندگان عزیز مجلس خبرگان رهبری – وزارت محترم اطلاعات – سازمانهای گرامی که باید کار نظارتی خود را انجام دهند و … مواظب تکرار تاریخ باشند . همه ما مسؤلیم .تک تک افرادجامعه ولی مسؤلیت مسؤلین بیشتراز دیگران . عزیزان ما خداوند مهربان را داریم ما پیامبراعظم (ص) را داریم ما امامان معصوم (ص) راداریم ما امام حسین و اصحاب مظلومش را داریم فقط کمی اراده – ایمان – تقوی – توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار (ص) را از ته دل و عملا می خواهد همین وبس . ومن الله التوفیق

انصاری چهارشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 06:32 ب.ظ

وبلاگ شما شباهت زیادی به سایتها و وبلاگهای سازمان منافقین در خارج از کشور دارد . بی احترامی به سیاسیون داخلی خواسته منافقین است که با دست پر توان شما انجام می گردد . تفکرات امثال شما افراد بزرگی همچون آیت الله مفتح و مطهری و بهشتی را شهید کرد

خدا منافقین را لعنت کنه اونا پادویی شیطان بزرگ امریکا میکنند
اما حزب الله و انصار حزب الله مدافع ارزشهای انقلابی و اسلامی است این مقایسه شما صحیح نیست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد