انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

ترویج بی دینی توسط دولت!!!

غائله وارد کردن زنان به ورزشگاه‌ها !!!

 

طرح این مسئله از سوی دستگاه های دولتی خلاف شرع مقدس اسلام و فتوای مراجع عظام تقلید است که ورود زنان به ورزشگاه ها را با تالی‌فاسد های فراوان همراه می دانند...

در پی اعلام رسمی وزیر کشور درباره تکمیل آیین نامه ورود بانوان به اماکن ورزشی در روز ۲۴ فروردین ماه سال جاری ، انصارحزب الله در روز اول اردیبهشت ماه ، با صدور بیانیه ای درباره تلاش های دولتی برای به جریان انداختن دوباره این جریان باطل اعلام موضع کرد.

  

در بیانیه انصار که در شماره ۷۹۲ یالثارات منتشر شد، این روند بیانگر دسیسه‌ای قلمداد شد که از هم اکنون برای حضور زنان در مسابقات والیبال مردان در خردادماه سال جاری زمینه‌چینی می‌کند و قصدی برای ختم غائله ندارد. انصارحزب الله همچنین تاکید کرده بود که در ورای این قیل و قال ها دسیسه‌گران رسمی در توّهم خود دولت جمهوری اسلامی را با دولت سکولار لیبرال دمکراسی اشتباه گرفته‌اند و در تکمیل این تأکید این طور پرسید که:«چگونه ممکن است نظامی که شالوده آن بر شریعت اسلامی مبتنی است کارگزاران آن بر حریم‌شکنی و اجرای بدیهی ترین محّرمات که تمامی مراجع عظام و علمای اعلام بر حرمت آن اتفاق نظر دارند اصرار ورزند؟

انصار تنها یک شرط برای مثبت بودن پاسخ سوال خود بدین شرح گذاشته بود که بپذیریم یک زن فمینیست معلوم الحال با نفی تمامی عالمان دین و بینّات قرآن و عترت ، در جایگاه مرجع حلال و حرام شرعی نشسته و فتوای نبود اشکال شرعی در اختلاط هیجانی زنان و مردان صادر کند!

اما انصار در بیانیه خود با عبرت دادن مسئولین از تجارب قبلی چنین هشدار داده بود:«اگر در تجربه سوخته و نفرت انگیز دوره دولت سابق از حضور زنان در میان مردان هیجان‌زده و کشف حجاب و گرداندن روسری بر سردست و رقص و پایکوبی هیجانی زنان در میان مردان برآشفته که تصاویر آن هنوز در آرشیو خبرگزاری های رسمی کشور موجود است ، عبرتی وجود ندارد ، تعجبی نیست که باطن و فرجام سکولارها آنگاه که نقاب تزویر از چهره برفکنند جز این نخواهد بود. سخن در این وادی بسیار، اما گزیده سخن آن که به یُمن تیزبینی و دغدغه مندی مراجع عظام و حضور در صحنه حزب‌الله غیور، دسیسه‌گران رسواتر از تجربه قبلی سرافکنده و مستأصل خواهند شد و به‌فرموده قرآن جز سرنوشت هلاکت و نگون ساری ابدی خود را رقم نخواهند زد

هشدار و وعده انصار در حالی منتشر شد که در طول هفته گذشته اقشار مختلف حزب الله در حوزه های علمیه تهران و قم ، مجلس و دیگر نهادها برای مقابله با این روند باطل و حفاظت از ارزشهای اسلامی کمر همت بستند. براین اساس در این رابطه به گفتگو با  سرکار خانم دکترطبیب زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی پرداخته ایم که متن آن پیش روی مخاطبان قرار دارد.

دولت پیگیر اعاده مطالبه مشتی لاابالیِ ضدانقلاب

 
سرکار خانم طبیب زاده ، مستحضرید که دولت از سال گذشته ، برای وجهه قانونی بخشیدن به ورود زنان در ورزشگاهها دست به کار شده و آقای رحمانی فضلی هم روز۲۴ فروردین ماه سال جاری صراحتا از تهیه این طرح در وزارت کشور خبر داد. لذا بواسطه آنکه میزبانی لیگ جهانی والیبال در خرداد ماه سال جاری در پیش است به نظر می رسد ما با یک ضرب الاجل یک ماهه روبرو هستیم. لطفا نظر خود را در رابطه با این فرایند بفرمائید.

مسئله ورود زنان به ورزشگاه ها ، پدیده جدیدی نیست. زنان «مسلمان» در ایران، آن قدر مشغله مربوط به انجام وظایف مربوط به امور خانواده دارند که وقتی برای گذران در ورزشگاه ها ندارند. آن هم حضور در محیطی که مملو از مسائل غیر شرعی و حتی برای مردان نیز نا مناسب است. بنابراین به نظر می رسد این خواست قشری حداقلی از افراد لاابالی و ضد انقلاب است نه زنان مقید مسلمان. لذا طرح این مسئله از سوی دستگاه های دولتی خلاف شرع مقدس اسلام و فتوای مراجع عظام تقلید است که ورود زنان به ورزشگاه ها را با تالی‌فاسد های فراوان همراه می دانند.که در نهایت بعد از اعتراضات گسترده مراجع و متدینین در سال ۱۳۸۵ ، رهبر معظم انقلاب طی دستوری به رئیس جمهور وقت ، تامین نظر علما را خواستار شدند.

مجلس همه جانبه اقدام خواهد کرد

 
مجلس در این رابطه چه خواهد کرد؟

همانطور که عرض شد به دلیل خلاف شرع و قانون بودن چنین اقدامی ، مجلس قطعا به مسئله ورود پیدا خواهد کرد ، موضع گیری خواهد نمود و در صورت اصرار بر تداوم روند از سوی دولت ، به طور خاص وارد عمل خواهد شد. قطعا نمایندگانی از مجلس به طور خاص این رخداد را به اطلاع مراجع عظام خواهند رسانید. و مراجع در صورت اصرار بر ادامه این روند قطعا به صحنه خواهند آمد

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد