انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

رفتارهای زننده آقای هاشمی

رفتارهای زننده آقای هاشمی در مقابل ولی فقیه + تصاویر

 مطیع واقعی امر ولایت در هر لحظه و هر شرایطی باید بی چون و چرا از ولی امر خود اطاعت کند و خود را بسیار پیین تر از امام خود بداند که این همان اصل اولیه ولایتمداری است.

متاسفانه آقای هاشمی رفسنجانی در مواردی نه تنها اطاعت پذیری نداشته بلکه سعی کرده خود را از ولی فقیه زمانش برتر و دلسوزتر برای اسلام و مردم بداند.

علاوه بر عدم قبولی اقای هاشمی در ایام فتنه با سیاه نویسی چون نامه بدون سلام و ... که ولایتمداری او را با اما و اگرها همراه کرد، به گفته نزدیکان آقای هاشمی وی حتی در دوره حضرت امام(ره) نیز مطیع محض نبوده است و جدای از بحثهای مشهوری چون جام زهر در قضایای مختلف دیگر نیز حضرت امام را تحت فشار گذاشته و حتی به آن بزرگوار توهین هم کرده است.

  

در خاطرات حجت الاسلام ناطق نوری که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده است، در موضوع اختلافات حزب جمهوری اسلامی و بنی صدر در سال ۱۳۵۹، به خاطره جالبی از بحث و محاجه اکبر هاشمی رفسنجانی و امام خمینی اشاره شده است.

ناطق نوری روایت می کند: آقای هاشمی چند دفعه این اختلافات را با امام در میان گذاشته بود و امام به ایشان فرموده بود بروید به فکر آخرت باشید. ایشان عصبانی شده بود و به امام گفته بود همه اش که ما نباید به فکر آخرت باشیم یک خورده شما هم به فکر آخرتتان باشید.

خاطرات ناطق نوری، انتشارات مرکز اسناد، ص ۲۱۵ و ۲۱۶

البته اقدامات آقای هاشمی تنها به این موضوع خلاصه نمی شود بلکه او در مواردی سعی کرده است که خود را حتی از حضرت امام(ره) هم برای نظام و انقلاب دلسوزتر معرفی کند.

چندی پیش بی باک در گزارشی نوشت: سایت آقای هاشمی رفسنجانی که علاقه وافری به ذکر خاطرات بدون سند دارد، انگار اینبار بدون اجازه یکی از رزمندگان دفاع مقدس دست به خاطره سازی از قول وی در مدح آقای هاشمی زده است!

در این خاطره گویی هتاکانه ادعا شده است که حضرت امام(ره) طی دیداری به این رزمنده گفته است: به رزمندگان بگوئید من به آقای هاشمی اعتماد کامل دارم و آقای هاشمی از من هم برای این نظام و انقلاب دلسوزتر است(!)، ایشان هم اداره سیاسی جنگ و هم اداره نظامی جنگ را بر عهده دارند و کسی غیر از ایشان نمی تواند این مسئولیت مهم را عهده دار باشند و من ایشان را همیشه دعا می کنم.

در پی انتقاد سایت بی‌باک از این این ادعای هتاکانه و کذبی که در قالب یک خاطره بیان شده بود و اعتراض و واکنش نخبگان به این توهین آشکار، آقای م.ج در گفتگو با بی‌باک اصل این خاطره را تکذیب کرد و گفت: بنده سالها در دفاع مقدس بوده ام و از حدود یک ماه پیش هم خارج از کشور بوده ام که تازه از سفر آمده ام و چنین مطلبی از قول من صحت ندارد.

وی ضمن رد خاطره هتاکانه ادعایی سایت آقای هاشمی اظهار داشت: این موضوع کذب را از طریق مراکز قضائی پیگیری خواهم کرد.

حال باید از جناب آقای هاشمی رفسنجانی پرسید که خاطره گویی بدون سند توسط وی تا چه حد توانست جایگاهش را ارتقا دهد که سایت وی اینبار به تحریف و خاطره سازی از زبان دیگران پرداخته است!

با توجه به تکذیبیه آقای م.ج، سایت بی‌باک نیز ضمن اعلام انزجار از رفتار غیراخلاقی  گردانندگان سایت آقای هاشمی از جناب آقای م.ج بابت انتقاد از وی بابت آن مطلب کذب نسبت داده شده از سوی سایت آقای هاشمی به وی عذرخواهی می کند.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد