انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها،

ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها،


مهمترین نکته در این میان حمایت گردانندگان شبکه های وهابی تکفیری فارسی زبان و ربع پهلوی از نرگس محمدی فتنه گر بوده است که نشان از ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها، کسانی که دستشان تا مرفق به خون این مردم آلوده است دارد.

  


به گزارش پایگاه عدالت خواهان گلستان"پس از خویشتنداری فراوان دستگاههای نظام اسلامی در برابر یاوه گویی های نرگس محمدی و جمع دیگری از فتنه گران، بالاخره چند روزی است که وی بازداشت شده است.

بنا بر این گزارش این اقدام دیرهنگام در حالی صورت می گیرد که نقاب تزوریر و دروغ از ماهیت وابستگی این جریان مشکوک ضد ملی، با موضعگیری های عجیب و غریب ضد انقلاب به نفع وی کنار رفت.

به گزارش خبرنگار ما در این اوضاع و احوال، فعالان رسانه ای فتنه همچون عیسی سحرخیز پروژه مظلوم نمایی برای نرگس محمدی را با انتشار فیلم سخنان احساسی دو کودک خردسال نرگس محمدی آغاز کردند که البته این اقدام بی خردانه آنها حتی صدای برخی ضد انقلاب را نیز از این استفاده ابزاری در آورده است.

البته کاری به این حاشیه ها نداریم زیرا اگر قرار باشد فیلمی از این نوع کودکان پخش گردد، فیلمهای زیادی از کودکانی که پدران آنها به اختلاسهای چند صد میلیاردی محکوم هستند یا قاچاقچیان مواد مخدر که هم اکنون در زندان هستند نیز می توان برای جلب نظر و ترحم پخش نمود!

اما مهمترین نکته در این میان حمایت گردانندگان شبکه های وهابی تکفیری فارسی زبان و ربع پهلوی از نرگس محمدی فتنه گر بوده است که نشان از ارتباط تنگاتنگ فتنه گران با سلطنت طلبان و تکفیری ها، کسانی که دستشان تا مرفق به خون این مردم آلوده است دارد.



به گزارش عصر امروز اما شاید مهمتر از حمایت سلطنت طلبان، حمایت طیفی از تکفیری ها که همیشه عامل تفرقه بین شیعه و سنی و ایجاد اختلافات طایفه ای در کشور و منطقه بوده اند به سرکردگی ابراهیم احراری خلف می باشد که به حمایت از نرگس فتنه گر برآمده اند.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد