انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

شهید روحانی فرد در بیان مقام معظم رهبری

رهبر معظم انقلاب  در دوران ریاست جمهوری سفری به بندرترکمن داشته و در دیدار اتفاقی که با فرماندار بندرترکمن و شهید روحانی فرد داشت فرمود : ایشان ( شهید روحانی فرد) از پیشگامان نهضت انقلاب در منطقه گرگان و دشت بوده است .

  


به گزارش گلستان ما ؛ مسلم رستمانی همرزم و دوست شهید روحانی فرد شهید شاخص سازمان بسیج رسانه کشور درسال 94 عصر دیروز جمعه 1 خرداد ماه 94 در مراسم عطرافشانی و غبارروبی مزار شهید روحانی فرد که با حضور رئیس سازمان بسیج رسانه کشور ، مسئولین بسیج رسانه استانها ، فرماندارو مسئولین شهرستان کردکوی در روستای ایلوار برگزار شد گفت : امروز بهانه ای شد تا مردم ایلوار ، شهرستان کردکوی و سراسر کشور با اندیشه های این مرد بزرگ آشنا شوند و از خدمات و زحمتهای بی شائبه شهید روحانی فرد تجلیل شود.

رستمانی در ادامه به ذکر خاطره ای در مورد شهید روحانی فرد بسنده کرد و گفت : در سالهایی که مقام معظم رهبری سمت ریاست جمهوری را داشتند به منطقه تشریف فرما شدند و قرار بود در کارخانه شهر بندرترکمن سخنرانی کند که البته مکان دیگری هم برای سخنرانی عنوان شد.

آیت الله خامنه ای بعد از اینکه به منطقه تشریف آوردند مستقیما و بطور ناگهانی به فرمانداری بندرترکمن رفتند و دیدند که اوجی فرماندار وقت و شهید روحانی فرد آنجا نشسته اند.

رهبر معظم انقلاب بعد از دیدن محمدعلی روحانی فرد تبسمی می زند و عنوان می کند: ایشان (شهید روحانی فرد) از پیشگامان نهضت انقلاب اسلامی در منطقه گرگان و دشت بوده و در ادامه تصریح می کند عمامه گذاری ایشان در حضور بنده وشهید هاشمی نژاد بود.

مسلم رستمانی در پایان عنوان کرد: شهید روحانی فرد نه بواسطه این انتخاب بلکه به دلیل داشتن روحیه ضد استکباری و در خدمت مستضعفان بودن و برخوردهای نیک با مردم زبانزد و خاص و عام هست و امروز همه باید از این انتخاب به عنوان یک فرصت مناسب برای تبیین اندیشه های این شهید استفاده کنیم.

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای بعد از شهادت ایشان در یادداشتی برای خانواده این شهید مرقوم فرمودند: 'شهید عزیز آقای شیخ محمد علی روحانی فرد روحانی مبارزی که زندگی و مرگش در راه خدا و خدمت به انقلاب بود'.

13-5

13930516150058523368043

1407986336 22.1

41.1

13919286090231

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد