انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

آب سرد طهماسبی بر روی خبرنگار ماجراجوی ایرنا

آب سرد طهماسبی بر روی خبرنگار ماجراجوی ایرنا / تقدیر معاون سیاسی امنیتی استاندار از حزب الله بخاطر تکذیب سریع بیانیه جعلی !


گویا خبرگزاری وابسته به دولت همچون اربابان فکری اش چون آرمان روابط عمومی وابسته به هاشمی ، اعتماد و شرق و ... دوست ندارد ماهی گیری از آب گل الود بیانیه جعلی در گلستان را پایان دهد .

  

به گزارش عدالت خواهان گلستان؛ این خبرگزاری گاه و بیگاه با انتشار اخباری جهت دار از سفر سید حسن خمینی به گرگان ، بیانیه کانون حزب الله گرگان و ... سعی دارد تا شعله اتش بیانیه جعلی منتسب به حزب الله را همچنان زنده نگه دارد در حالیکه اکثر مسئولین استانی اعم از دادستان استان این بیانیه را ساختگی و در خور توجه و حتی درخور انعکاس هم ندانستند.
صبح امروز هم نشست خبری علی اصغر طهماسبی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان برگزار شد و جالب بود از بین 30تا خبرنگار حاضر در سالن جلسات باز این خبرنگار خبرگزاری ایرنا بود که سوالی جهت دار در خصوص سفر سید حسن خمینی و بیانیه ای که اخیرا علیه وی پخش شد و ایشان را تهدید کردند ، را پرسید !
البته علی اصغر طهماسبی که از جهت دار بودن سوال به دلیل شم اطلاعاتی خود پی برده بود جواب فنی داد که آب سردی بود بر روی خبرنگار ماجراجوی ایرنا تا از سخنان وی در آستانه سفر سید حسن خمینی به گلستان بهره برداری جناحی نکند.
طهماسبی در جواب این خبرنگار گفت : بیانیه ای منتشر شد و البته جریان حزب الله به سرعت تکذیب کرد و قابل تقدیر است و در آخر تمام حرف خود را در یک جمله خلاصه کرد که آن بیانیه جعلی یک شوخی بیش نبود!
اما چرا خبرگزاری ایرنا که نمایندگی رسمی دولت می باشد بجای رسیدگی به دغدغه های مردم در زمینه های بیکاری ، معیشت ، تورم و هزاران مطالبه بحق بر زمین مانده به دنبال جنجال های سیاسی است ؟ این خبرگزاری از بجان هم انداختن نیروهای انقلاب در استان گلستان در آستانه سفر سید حسن خمینی چه سودی می برد ؟
دیگر بر اصحاب رسانه استان مشخص شده است که از ابتدای صدور این بیانیه جعلی که کار هدفدار جریان حزب الله نبود و شاید شیطنت گروهی از جوانان وشاید هم دسیسه اصلاح طلبان برای آوردن سید حسن خمینی به گلستان و موج سواری از القاب تزیینی چون ایت الله خمینی بود ، این خبرگزاری ایرنا بود که مدام اخبار مرتبط با این بیانیه جعلی را پخش می کرد.
این خبرگزاری حتی در مصاحبه یا با دستگاه قضا علیرغم میل باطنی مسئولین آن ، پای این قوه را نیز به پرونده بیانیه جعلی باز کرد و همچنان در آتش فتنه ای می دمد که خاکستری بیش نیست .
توصیه عدالتخواهان گلستان به مسئولین این خبرگزاری اینست که خودشان باشند و دستورات خود را از شخصیت های سیاسی در پایتخت نگیرند و سعی کنند از فرصتی که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در اختیار آنها نهاده برای خدمت به مردم استفاده کنند .
در سالی که توسط مقام معظم رهبری مزین به همدلی و همزبانی شده خوب است این خبرگزاری تغییر رویه داده و به آغوش مردم باز گردد و این نکته را بداند که آنچه که با این سوالات جهت دار دنبال می کنند برای مردم پشیزی نمی ارزد و مردم به دنبال رفع مشکلات اساسی خود هستند .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد