انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

گاف جدید مشاور ریس جمهور !!!

این خبر طنز نیست!
پس از ربط دادن مشکل آب خوردن مردم به تحریم ها توسط حسن روحانی، این بار دستیار شیخ، در شاهکاری تازه، مشکل ازدواج جوانان را هم به تحریم ربط داد!

  صراط: پس از ربط دادن مشکل آب خوردن مردم به تحریم ها توسط حسن روحانی، این بار دستیار شیخ، در شاهکاری تازه، مشکل ازدواج جوانان را هم به تحریم ربط داد!


به گزارش گروه سیاسی صراط، دستیار ویژه رئیس جمهور گفت: جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شود.

علی یونسی این اظهارات در جمع مردم بخش مرزی جرگلان در شهرستان راز و جرگلان، بیان کرده است.

بر اساس گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان راز و جرگلان، یونسی گفته است: دولت روحانی وظیفه خود می‌داند که خدمت کند، اکنون کشور از بیکاری رنج می‌برد، جوانان مشکل عدم استطاعت مالی برای ازدواج دارند و دولت وظیفه دارد این مشکلات را برطرف کند و امیدوارم با لغو تحریم‌ها این مشکلات برطرف شده و کارهای عمرانی نیز با سرعت بیشتری انجام شود.

تکرار این گونه اظهارات در میان حلقه نزدیکان روحانی، یا نشان از اعتقاد عمیق آنها به این موضوع دارد که همه مشکلات ما زیر سر تحریم است و یا برنامه ای پشت این اظهارات نهفته است که قرار نیست به صورت آشکارا پیش برود و احتمالا اظهارات اینچنینی پوششی برای آن به شمار می‌رود.

راهکار یونسی برای حل مشکل ازدواج به اندازه ای مضحک است که نیازی به پاسخ ندارد؛ بر فرض که رفع تحریم را زمینه ساز حل دفعی مشکلات اقتصادی و در نتیجه مشکلات مربوط به هزینه های ازدواج بدانیم - که قطعا این گونه نیست - آیا دستیار ویژه روحانی هرگز به این نکته توجه نکرده است که دلایل اصلی مشکلات ازدواج، صرفا اقتصادی نیست؟!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد