انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

یک سوال مهم از شیخ حسن روحانی

ارزش یک پیام را نداشتند؟
روحانی در حالی هیچ پیامی برای تشییع شهدای غواص ارسال نکرده که در همین چند روز اخیر ارسال پیام تبریک به مناسبت سالروز استقلال کشورهای اریتره، پادشاهی اردن، گرجستان، آذربایجان، ایتالیا، پرتغال و روسیه را فراموش نکرده است!

  

مراسم تشییع 270 شهید دوران دفاع مقدس از جمله 175 غواص شهید عملیات کربلای چهار، روز گذشته در حالی با استقبال بی نظیر مردم در تهران بگراز شد که خبری از حضور یا پیام رییس جمهور برای این مراسم نبود.
 عدم حضور روحانی در مراسم یادشده را شاید بتوان به دلیل مشغله کاری (!) رییس جمهور نادیده گرفت، اما عجیب است که "شیخ" از ارسال یک پیام خشک و خالی برای یکی از مهم ترین اتفاقات مربوط به دفاع مقدس – پس از پایان جنگ تحمیلی – هم خودداری کرده است.

معلوم نیست چرا مشاوران روحانی یا خود او چنین اتفاقی را نادیده گرفتند و اصولا چه دلیلی برای این کار وجود داشته است؟ این اتفاق در حالی رخ داده که حسن روحانی در همین چند روز اخیر ارسال پیام تبریک به مناسبت سالروز استقلال کشورهای اریتره، پادشاهی اردن، گرجستان، آذربایجان، ایتالیا، پرتغال و روسیه را فراموش نکرده است!

حتی دفتر حسن روحانی هم پیام تشکر از جمعیت استقبال کننده از "شیخ" در خراسان شمالی را فراموش نکرده اما ظاهرا تشییع پیکر شهدای غواص را پاک از یاد برده است!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد