انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انصارحزب الله گرگان

مذهبی،فرهنگی و سیاسی/نثار روح مطهر امام و شهدا صلوات

انتقاد انصار حزب الله گرگان نسبت به برخورد سلبی با سایت عدالتخواهان استان گلستان

حذف عدالت خواهانی که مروج گفتمان انقلابند


بهترین خوش خدمتی به غارتگران


بیت المال است!!


بدیهی است حرام خوارانی که دنیایشان به خاطر افشاگریهای انقلابی و شجاعانه این سایت به خطر افتاده ، ساکت ننشینند ودر صدد حذف آن برآیند. اما تعجب آنجاست که دولت مدعی تدبیر و امید و با شعار" تحمل مخالف" به چه دلیل در آستانه انتخابات و در ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به حذف صدای فعالان عدالتخواه انقلابی نموده است؟ آیا خدای ناکرده بین دولتمردان و ویژه خواران رابطه ای است ؟ حذف ندای عدالت خواهانی که کیسه ای برای خود ندوخته و فقط دغدغه حفظ و صیانت از انقلاب و دست آوردهای آن را دارند به نفع کیست و چه کسانی را شادمان میکند؟ سایتی که در عرصه جنگ فرهنگی و نرم تمام عیار دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ، کارنامه درخشانی در بصیرت افزایی و تبیین فرمایشات امام جامعه داشته و ماهیت منافقانه سران فتنه را به مردم نمایانده است و جزو بهترین و فعالترین سایتها و درعین حال از مخاطبین کثیری نیز بهره مند بوده است ، به چه جرمی باید فیلتر شود؟

 

 

باسمه تعالی

انتقاد انصار حزب الله گرگان نسبت به برخورد سلبی با سایت عدالتخواهان استان گلستان

 

قرآن کریم :"وَ أَقْسِطُوا إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُقْسِطین‏"؛ ( حجرات ایه 9)  مطابق عدل عمل کنید، همانا خداوند آنها را که طالب عدالت هستند دوست می دارد.

امام صادق علیه السلام :اِنَّ النّاسَ یَستَغنونَ اِذا عُدِلَ بَینَهُم وَ تُنزِلُ السَّماءُ رِزقَها وَ تُخرِجُ الارضُ بَرَکَتَها بِاِذنِ اللّه‏ِ تَعالى ؛

اگر در میان مردم عدالت برقرار شود، همه بى‏ نیاز مى ‏شوند و به اذن خداوند متعال آسمان روزى خود را فرو مى‏ فرستد و زمین برکت خویش را بیرون مى‏ ریزد. کافى(ط-الاسلامیه) ج 3، ص 568، ح 6 {شبیه این حدیث در من لا یحضر الفقیه ج2 ، ص53 ، ح1677}

 امام خمینی رحمه الله علیه : اسلام دین افراد مجاهدى است که به دنبال حق و عدالتند. ( کتاب ولایت فقیه ص 4؛ اسلام ناب در کلام و پیام امام خمینى، ص 39)

امام خامنه ای و خلف صالح حضرت روح الله نیز درباره عدالت میفرمایند : تکیه برعدالت،اساسی ترین و محوری ترین اصل یک حرکت الهی است؛ ادامه ی کار همه انبیا و مصلحان بزرگ تاریخ است. البته عدالت، دشمنانی دارد.همه کسانی که نانشان دربی عدالتی است، با عدالت دشمن اند. همه کسانی که با قلدری وزورگویی چه درصحنه ی ملی، چه درصحنه ی بین الملی تغذیه می شوند، باعدالت مخالفند.عدالت، شعار اصلی وهدف بزرگ انقلاب اسلامی ونظام جمهوری اسلامی بوده وهست. بعضی می خواهند با عنوان تندروی، عدالت را متهم ومحکوم کنند. عدالت، تندروی نیست؛ حق گرایی است؛ توجه به حقوق آحاد مردم است؛ جلوگیری ازویژه خواری است؛ جلوگیری از تجاوز وتعدی به حقوق مظلومان است. دریک کشور، کسان زیادی پیدا می شوند که اگر دستگاه مسئوول قانونی به مدد آنها نشتابد، در امواج درگیری های گوناگون لگد مال می شوند. وظیفه ی دولت عدالت مدار، توجه ویژه به قشر محرومین است. عدالت را نباید تندروی ومخالفت با شیوه های علمی دانست. با استفاده از همه ی شیوه های عالمانه وبا تدبیر می توان عدالت را در جامعه مستقر کرد.” (۸۴/۵/۱۲)

مقام معظم رهبری، عدالت را درهم تنیده با دو مفهوم کلیدی دیگر دانسته و شرط تحقق عدالت را در پیوند آنها با یک دیگر می داند:” من می خواهم این نکته را عرض کنم که اگر بخواهیم عدالت به معنای حقیقی خودش در جامعه تحقق پیدا کند، با دو مفهوم دیگر به شدت درهم تنیده است؛ یکی مفهوم عقلانیت است؛ دیگر معنویت. اگر عدالت ازعقلانیت ومعنویت جداشد، دیگر عدالتی که شما دنبالش هستید، نخواهد بود؛ اصلا عدالت نخواهد بود. عقلانیت به خاطر این است که اگر عقل وخرد درتشخیص مصادیق عدالت به کار گرفته نشود، انسان به گمراهی واشتباه دچار می شود؛ خیال می کند چیزهایی عدالت است، درحالی که نیست؛ وچیزهایی را هم که عدالت است، گاهی نمی بیند.

بنابراین عقلانیت ومحابسه، یکی ازشرایط لازم رسیدن به عدالت است. تا می گوییم محاسبه وعقلانیت، عده ای می گویند مواظب باشید، دست ازپاخطا نکنید، عقل را رعایت کنید؛ مبادا یک حرف آن چنانی بزنید که دردنیا آن طوری بشود؛ مبادا یک کارآن چنانی بکنید که دنیا صف آرایی کند.این ها عقلانیت محافظه کارانه است؛ من به این اصلا اعتقاد ندارم. بنابراین اگر بخواهید عدالت رابدرستی اجرا کنید، احتیاج دارید به محاسبه ی عقلانی وبه کار گرفتن خرد وعلم در بخشهای مختلف، تا بفهمید چه چیزی می تواند عدالت را برقرار کند واعتدالی را که ما بنای زمین و زمان رابراساس آن اعتدال خدادادی می دانیم ومظهرش در زندگی ماعدالت اجتماعی است،تامین کند.

عدالت باید با معنویت همراه باشد؛ یعنی باید شما برای خدا واجر الهی دنبال عدالت باشید؛ دراین صورت می توانید با دشمنان عدالت مواجهه ومقابله کنید. البته معنویت هم بدون گرایش به عدالت، یک بعدی است. بنابراین معنویت وعدالت درهم تنیده است.

این که ما بگوییم عدالت رامطرح نکنید، تولید ثروت رامطرح کنید؛ بهانه راهم این بیاوریم که بعد ازتولید ثروت سراغ عدالت می رویم، این نمی شود. عدالت یعنی امکاناتی که درکشور هست، عادلانه وعاقلانه تقسیم کنیم نه عادلانه بی حساب وکتاب وسعی کنیم همین امکانات رابیشتر کنیم تابه همه بیشتر برسد؛ نه این که به قشر خاص و به دسته خاصی بیش تر برسد. ... عدالت را واقعا محور همه برنامه ریزی های خودتان قرار دهید وببینید دربخشهای مختلف چگونه می شود آن را تامین کرد.” (دیدار با رئیس جمهور و هیئت وزیران ۸۴/۶/۸)

ایشان، اولین انتظار ملت از مسئولین را ملاحظه عدالت می دانند و می فرمایند:” دولت مردان وظائف سنگینی دارند که باید انجام دهند. ملت حق دارد اولین چیزی را که از مسئولان انتظار دارد و توقع میرود، ملاحظه ی عدالت باشد.برای تآمین عدالت که بسیارهم دشوار است، باید همه کار کنند؛ همه تلاش کنند. (مراسم هجدهمین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) ۸۶/۳/۱۴)

مقام معظم رهبری، پای بندی به عدالت و عدالت محور بودن را مهم دانسته و می فرمایند:” نباید ارزش عدالت به عنوان یک ارزش درجه ی دو کم کم در مقابل ارزشهای دیگر به فراموشی سپرده شود؛ در نظام ما این خطر وجود داشته است. ارزشهای دیگر هم خیلی مهم است؛ مثلا ارزش پیشرفت و توسعه، ارزش سازندگی، ارزش آزادی ومردم سالاری. مطرح کردن ارزش عدالت مطلقا به معنای نفی این ها نیست؛ اما وقتی ما این ارزش ها را عمده می کنیم ومساله ی عدالت و نفی تبعیض وتوجه به نیازها ی طبقات محروم در جامعه کمرنگ می شود، خطر بزرگی است؛ اما با عدالت محور بودن یک دولت، این خطرازبین می رود یا ضعیف می شود.” (دیدار با رئیس جمهور و هیئت وزیران ۸۴/۶/۸)

سپس ایشان عدالت را فلسفه وجودی مسئولین دانسته و می فرمایند:” فلسفه ی وجودی ما، عدالت است. رشد اقتصادی باید هم پای عدالت پیش برود؛ برنامه ریزی کنند و راهش راه پیدا کنند. حالا عدالت چیست؟ البته ممکن است در معنا کردن عدالت، افرادی، کسانی یا گروه هایی اختلاف نظر داشته باشند؛ اما یک قدر مسلم هایی وجود دارد: کم کردن فاصله ها، دادن فرصت های برابر، تشویق درستکار ومهارمتجاوزان به ثروت ملی، عدالت را دربدنه حاکمیتی رایج کردن عزل ونصب ها، قضاوت ها، اظهارنظرها مناطق دوردست کشور ومناطق فقیر را مثل مرکز کشور زیر نظرآوردن، منابع مالی کشور را به همه رساندن، همه را صاحب و مالک این منابع دانستن، ازقدر مسلم ها ومورد اتفاق های عدالت است که باید انجام بگیرد. بنابراین، عدالت یک اصل است و نیازمند قاطعیت. عدالت، با تعارف درست نمی شود؛ اولا قاطعیت می خواهد، ثانیا ارتباط با مردم میخواهد، ثالثا ساده زیستی ومردمی بودن لازم دارد و بالاتراز همه، خودسازی وتهذیب می خواهد؛ این هم جزو پیش شرط ها و پیش نیاز ها ی اجرای عدالت است. اول، باید خودمان را درست کنیم ...، تا بتوانیم عدالت راجرا کنیم؛ وظیفه ی من وشما اینهاست. واقعا باید با ویژه خواران و فساد مبارزه کنیم.” (دیدار با مسئولین و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی ۸۵/۳/۲۹)

آن گاه ایشان در تبیین یکی بودن دین و دولت، هدف انبیا را استقرار عدالت دانسته و به تشریح قسط می پردازند:” قسط چیست؟ قسط یعنی استقرار عدالت اجتماعی در جامعه. چه کسی میتواند این کار را انجام دهد؟ تشکیل یک جامعه ی همراه باعدالت وقسط، یک کار سیاسی است.

 به راستی که عنوان عدالت، آرمانی انسانی است و سابقه‏ای به قدمت عمر بشر دارد. از سپیده‏دم آفرینش، بشر آن را به عنوان یک گرایش باطنی شناخته و به آن روی آورده و مبنای قوانین و قضاوت قرار داده است. هیچ چیز به اندازه پایمال شدن حق ضعیف و مظلوم برای فطرت بشر زجرآور و نفرت‏انگیز نیست و هیچ چیز به اندازه بی‏عدالتی، کینه و دشمنی را در قلبها پدید نمی‏آورد. علت بسیاری از انقلابها، فقدان عدالت اجتماعی در جامعه بوده است و به همین رو تمام مصلحان بشری و انسانهای آزاده تاریخ با اندیشه عدالت، حرکتهای اصلاحی را آغاز نموده و یکی از اهداف اصلی انقلاب و تحرکات اجتماعی خود را رفع تبعیض و برقراری عدالت اجتماعی قرار داده‏اند. انسانهایی که مخاطب این حکیمان و مصلحان واقع شده‏اند، تشنه عدالت و سراپاگوش به فرمان و چشم به راه تحقق این بالاترین فضیلت انسانی و گمشده فطرت خود بوده‏اند.

فراتر از این، عدالت آرمانی دینی و الهی است که تمام پیامبران برای تحقق آن رسالت یافته و بسیاری نیز در راه عدالت جان خود را فدا کرده‏اند و اکنون انقلاب اسلامی ایران به رهبری معمار کبیر انقلاب و خلف صالحش امام خامنه ای در تداوم این رسالت و ایده مقدس، در پی آن است که الگوی توسعه و پیشرفت اقتصادی و اجتماعی خود را از مسیر عدالت اجتماعی به بار بنشاند. لذا برپایی عدالت اجتماعی را شعار اصلی و در رأس برنامه‏های اصلاحی خود قرار داده است تا جامعه‏ای براساس قسط قرآنی بنا نهد.

سایت عدالت خواهان استان گلستان بحمدالله با همین رویکرد و توسط فرزندان معنوی حضرت روح الله و سربازان ولایت در این استان شکل گرفت و اداره آن توسط جانبازان و ایثارگرانی که از همرزمان شهدا هستند و همچون ایشان بی ادعا و خالصانه از جان و مال و وقتشان برای اشاعه و ترویج فرهنگ عدالت خواهی بهره میگیرند انجام شد. ویژگی بارز این سایت تحلیلی خبری جهت گیری صحیحی بود که با هیچ گروه و جریان سیاسی نیز عقد اخوت نبست و با تمام توان در مقابل ویژه خواران و تعدی کنندگان به بیت المال ایستاد.

بدیهی است حرام خوارانی که دنیایشان به خاطر افشاگریهای انقلابی و شجاعانه این سایت به خطر افتاده ، ساکت ننشینند ودر صدد حذف آن برآیند. اما تعجب آنجاست که دولت مدعی تدبیر و امید و با شعار" تحمل مخالف" به چه دلیل در آستانه انتخابات و در ایام سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی اقدام به حذف صدای فعالان عدالتخواه انقلابی نموده است؟ آیا خدای ناکرده بین دولتمردان و ویژه خواران رابطه ای است ؟ حذف ندای عدالت خواهانی که کیسه ای برای خود ندوخته و فقط دغدغه حفظ و صیانت از انقلاب و دست آوردهای آن را دارند به نفع کیست و چه کسانی را شادمان میکند؟ سایتی که در عرصه جنگ فرهنگی و نرم تمام عیار دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب ، کارنامه درخشانی در بصیرت افزایی و تبیین فرمایشات امام جامعه داشته و ماهیت منافقانه سران فتنه را به مردم نمایانده است و جزو بهترین و فعالترین سایتها و درعین حال از مخاطبین کثیری نیز بهره مند بوده است ، به چه جرمی باید فیلتر شود؟

اینها در حالی است که متاسفانه در استان گلستان مدعیان دروغین اصلاح طلبی آزادانه علیه بسیاری از ارزشها و باورهای دینی و انقلابی فعالیت میکنند و حتی در حاشیه امن صاحبان ثروت و قدرت در استان از امتیازات خاص و ویژه نیز بهره مندند!!! و مزبوحانه می کوشند تا استان ولایتمدار و شهید داده گلستان را به حیات خلوت ضدانقلاب تبدیل نمایند.

اما علیرغم همه بی مهری ها و ظلمها و تخریبها، سربازان ولایت و رهروان واقعی و فرزندان اصلی امام که بسیجی ها و مستضعفین هستند حامی انقلاب و رهبری فرزانه انقلاب بوده و تا آخرین نفس و قطره خون در تداوم اشاعه گفتمان انقلاب، امام و رهبر عزیز از هیچ کوششی فروگزار نخواهند کرد ان شاالله

ومکروا ومکروالله والله خیرالماکرین

انصارحزب الله گرگان

22 بهمن 1394

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد